:: Syukran Kathir! ^^ ::

Wednesday, January 11, 2012

+ kelas yang 'lain'! +

assalamualaikum..

harini hari rabu. esok khamis. erk, sebenarnya nak cerita apa ni? haha.

semalam malam ada kelas fiqh muamalat. sangat bertenaga ok! beberapa minggu sebelum ni kelas hanya presentation je. faham2 lah presentation kan. a little bit boring jugak kadang2. tambah malam pulak tu. tambah lagi 3 jam kelas dari pukul 8 sampai 11. memang krem otak den ni haa. tapi semalam tersangatlah berbeza dari scene sebelum2 ni. siap ada video lagi. teruja ! :p * macam tak pernah tengok video kan? haha. ustaz siap panggil ustazah pilihan lagi untuk classmate saya yang pi bentang tu. kira macam kami dapat tazkirah free pun ada jugak. takpa2, ilmu jugak kan? ^^ tapi malam tadi memang tak sempat mengantuk lah! kerja nak tergelak je memanjang. saya ni kan 'naughty' sikit. dush3!

tadi pagi dapat message dari kuis kena pi BPM pi sign invois MARA. mata kelip kelap tengok "MARA" tu. dalam hati ? haha. no comment.

next week banyak midterm dan tak lupa juga presentation yang menggamit minda dan sanubari. hujung minggu ni memang nak kena pulun perabih jugak. kalau tak? memang tak sedialah nak jawab mid termnya. saya ni kan pelajar 'pintar'. jadi usaha perlu berganda-ganda. kan2?

4 & 5hb februari! tarikh 'keramat'. hehe. guess2. ok2, saya bagitau. pada tarikh berkenaan, MUS a.k.a moving up seminar untuk group rumpun mesra amway akan berlangsung. setelah sekian lama, kami 3 beradik tak ikut sekali. maksudnya macam kami tak duduk sederet 3 dalam dewan tu la. tetiba rasa teruja! haha. jadi 3hb tu akan balik dengan iqah naik bad kat ktm kl. dan saya kata tarikh keramat sebab kalini saya bawa prospek. bukan seorang tapi 2 orang. * ada kisah lagi di sebaliknya. tapi cikuplah. shhh~ :p

30 jan 2012 : Dream High 2 * hati berbunga riang

_ E N D _

No comments:

Post a Comment