:: Syukran Kathir! ^^ ::

Saturday, January 28, 2012

+ koko power rangers +

assalamualaikum..

harini hari sabtu. bermaksud hari koko sedunia lah bagi kelab kembara & rekreasi. hehe.

harini buat water confident,

harini main kayak.

harini bermain air.

harini dapat praktik kayak.

harini dapat cuci mata. erk? * tembakan meriam dilepaskan kepada ku! istighfar banyak2 hazirah. hehe. orang buang tebiat macam ni lah. :p

aktiviti nak dekat pukul 10 baru start. bikin panas di hati gua. gua mana ni? gua musang? gua kelam? haha. dah2. haha. ok, jum meneruskan sesi cerita bercerita! :P

bagi sapa2 yang dah buat water confident pada sesi lepas, boleh proceed terus ke kayak. saya lah antara orangnya tu. sapa2 yang tak buat w.confident lagi, silalah ye. tak dapatlah ampa kayak lagi. bagi chance kat kitorang dulu ok! ^^

coach bagi muslimin dulu. memang 'panas' lah kitorang muslimat kat tepi tasik tu. wuwuwu~ panas dari pelbagai aspek. haha. tak pa lah. sabar :)

apa2pun, tetap dapat berkayak jugak harini. seronok2! muka ni agak sunburn jugak. tak pa lah. nanti ok lah tu. ^^ sunburn itu handsome! 8)

ok, lah nex week midterm kontrak & admin pulak. isnin dan selasa. wish me luck ok sahabat2. syukran :)
: this is called 'rafting'. :

: water confident. tangan sapa tu? but certainly not me. tengah snap pic. :P :

p/s : hey2, orang rumah di batu maung especially nabilah! sila masak sedap2 ok! kami nak balik ni. kebuloq nak makan cik nabilah yang anggun punya masakan. keh3.


_ E N D _

No comments:

Post a Comment