:: Syukran Kathir! ^^ ::

Saturday, July 30, 2011

+ makan malam mega alumni asasi +

assalamualaikum..

alhamdulillah, sy masih diberi nikmat untuk bernafas pada pagi yang indah lagi permai ini ditemani kicauan burung yang merdu * terasa macam penulis novel pulak. :P malam tadi nak update tapi tangan dan jari main lari2 daripada sy. main nyorok2 dengan sy. jadi apa sy boleh buat, tunda ke pagi ni jugaklah. online pagi ni bukak FB rupa2nya dah ada salah sorang sahabat sy dah masukkan gambar. ape lagi, seronok lah kan. ni baru sorang. sahabat2 sy yang lain tak kumpul lagi gambOnya. sabarlah duhai hati :)

malam tadi telah diadakan makan malam mega alumni asasi. jadi kebanyakannya yang hadir pada hari itu ialah ex-asasi KUIS. dah 6 batch rasanya tak silap kat kuis ni. badge sy merupakan badge pertama . teringat dulu2 pahit getir hidup dan pengorbanan * sambil nyanyi lagu ala-ala ella menjadi badge yang 'tertua' * tetiba rasa penyakit orang tua semua mai. huk3. majlis dimulakan dengan bacaan doa, ucapan2 dan persembahan. lama bebeno ghasenya nak makan. perut semua dah nyanyi lagu pelbagai genre dah. dari pagi dok taram baru nak isi perut malamnya, so memang lapar lah kan. tak mengapalah, kami disajikan dengan beberapa persembahan diiringi lagu keroncong daripada kami * lagu perut masing2. dalam pukul 10 barulah makan. alhamdulillah!

tengah makan tu jugak kami disajikan lagi dengan beberapa persembahan yang menarik. syukran kathira atas usaha2 kalian ^^ eh, tak nak tahu ke makan sedap or tak? erm....memang tak dapat menahan keterharuan * over apabila menikmati makanan tu. sedap! tambah perut lapar kan, lagilah nikmat.

usai majlis, sahabat2 sy mula berkumpul di meja makan sebab nak 'kejutkan' rahimah sazali a.k.a iera atas birthday nya semalam. she's one of my BFF. nyanyian "allah selamatkan kamu" * maaf, tak tahu tajuk.huk3, berkumandang kuat punya kat dalam PKK. wajah iera seperti tergamam kaget semua ada. airmata sy terasa bergenang. tak tahu kenapa. mungkin sy terlalu sayangkan sahabat sy sorang ni? risau takut dia sedih sangat dan jauh hati kerana kami lupa birthday dia. apa2pun, sanah helwah sahabatku sayang. terima kasih sebab sebelum ni sudi jadik roommate ku. semoga Allah permudahkan segala urusan kamu, insyaAllah. maaf sangat2 taw iera. saranghae~ ^^

ni adalah setengah gambar yang baru di upload. gambar lain belum lagi.


: abang shahmim kite. eh, shamim lah. tahniah shamim dapat anugerah! keep it up! he's one of my classmate time asasi dulu. apa2pun, mabruk shamim :

: ergh, aksi berpayung bersama payung baru. comel kan payung baru sy. :P yang bertudung kelabu tu juga merupakan salah seorang BFF sy. muka dieba muka tak puas hati + geram + nak nangis * eh, bukan yang ini! dalam hatinya mesti nak hentam keromo sy. sy pecahkan belon yang dipegangnya tanpa dia sedari. memang terkejut benor lah orangnya. maaf dieba, lepasni aku janji buat lagi ok? :P :

: 1st badge of asasi. ini hanyalah antaranya. agak sedih jugak sebab tak semua dapat kumpul sekali. kalau tak mesti lagi lagi lagi meriah! but still, enjoyed the moment. ^^ :

: next port untuk 'beraksi'. depan PKK. ditemani cahaya lampu yang cantik lagi berseri * merepek kerepek lagi syukran lillah kerana sy dikurniakan sahabat2 yang sentiasa disamping menemani di kala susah dan senang. di kala sakit dan sihat. syukran lillah kerana sy dikurniakan sahabat2 yang cantik jelita cun vogue gorgeous bijak bestari lagi geliga * hah, bubuh lagi . tapi ape lagi ek? :P yang happening. tetiba rasa terharu pulak. syukran Ya Khaliq ku! :

: erk,si tembam gadis mana ni? ouh, ni lah hazirah. susah nak kenal sebab dia jarang sangat berserba hijau. biasalah. biru jek memanjang kan. opss! ^^ :

next pic, next entry ^^

" STICK TO BE ONE, WE UNITED AS ONE"

_ E N D _

1 comment:

  1. alamak! terharunyeeee...hehehe..i love u most kuntum.. :) xoxx

    ReplyDelete