:: Syukran Kathir! ^^ ::

Saturday, July 16, 2011

+ full +

assalamualaikum..

malam tadi tak dapat tidur. nak dekat pukul 4 baru boleh tidur. itupun tak lena. bangun awal, solat subuh dan menyelesaikan kerja yang masih terbengkalai. akibat kesedaran diri tidak ada untuk tidur awal, maka mengantuklah sy tika berada dalam kelas koko pagi tadi. amat lama ok! dari 10 - 2 pm. mungkin membalas dendam atas cuti2 yang banyak sebelum2 tu. sabar ye coach.

dah la kepala ni masih penuh dengan kerja2 bertimbun. sangat 'best'. dan aktiviti untuk koko harini ialah ikatan dan SIMPULAN. memang makin bersimpul2 urat2 dalam kepala sy yang tunggu masa je nak.....whatever lah. dengan bulan Julai yang kian menghampiri akhirnya. ini bermakna sy harus wajib patut siapkan borang2 yang berkenaan yang berkaitan dengan mara sebelum tamat tempoh.

borang pengesahan pelajar telah siap diproses. tinggal sekarang nak scan dan hantar kepada myuha@epf.gov.my. minggu depan merupakan minggu terakhir sy harus submit borang tersebut. bila nak gerak hazirah? kerja mudah je kan? bi sur'ah!

midterm2, assignment dan presentation. berderet next week. ye, lumrah sebagai seorang pelajar. tapi kadang2 tu OVERLOAD~ dalam entry sebelum ni sy ada nyatakan tentang hal ni. berderet2 menanti sy. sy mula STRESS. eh, rasanya bukan baru mula tapi SUDAH STRESS. sy mula susah nak tidur. mengantuk sangat tapi bila dah rebah kepala atas bantal, tak boleh tidur. ini menyebabkan kepala sy sakit. selasa lepas baru je demam. alhamdulillah khamis tu dah mula kebah. Allah permudahkan. sakit kepala sakit kepala. lepastu makan, selera makan mula kurang. rasa perut berbunyi minta diisi tapi tak ada selera nak makan. adakah itu antara petanda stress? entahlaaa~

banyak tuntutan yang perlu diselesaikan. tanggungjawab sebagai pelajar juga kian menghimpit. korang buat macamana nak release semua ni? mesti banyak cara kan? sy? sy menangis. sy menangis bila merasakan dah tak tertahan sangat2. ada orang anggap tangisan itu petanda bagi orang yang lemah. tapi dengan tangisan sy rasa lega dan menjadikan sy lebih bersemangat.

lupa. khamis lepas mama call. katanya ada satu surat sampai rumah. alhamdulillah sangat sebab penantian sy berpenghujung akhirnya. surat mengenai biasiswa under Penang. isnin ni kena pi ambil cek. tak tahu berapa jumlahnya. sebahagian kecil akan disimpan untuk .......biarlah rahsia. ^^ tahun 2009 sy apply dan baru bulan ni dapat. 'sekejap' sangat kan?

apa2pun, life must go on rite? setiap yang berlaku tu pasti ada hikmahnya yang Allah dah tetapkan untuk kita. yakin dengan kuasa Allah. hazirah, semat kukuh2 dalam hati. rabbuna yusahhil ! amin ya rabbal'alamin!

_ E N D _

No comments:

Post a Comment