:: Syukran Kathir! ^^ ::

Thursday, March 24, 2011

+ kusut +


assalamualaikum..

hurm...erm....mmm...huh...........

.S.E.R.A.B.U.T.

ye, saya serabut ..serabut kepala otak..

_______________________________________

Camnie contoh dy:
Chapter 2: (chapter1 da wat da)
Literature review
• Introduction
This chapter discusses on operational definition of blog, bla3…

2.1 The function of blog
Bla3…………
2.2 advantages and disadvantages of blog
Bla3……….
2.3 the relation ship between blog and stress
Bla3………..
2.4 types of blog
Bla3………..
Chapter 3
Researc methodology
Introduction
This section discusses the methodology of the research. Bla3…..
3.1 research instrument
Bla3,……..
3.2 respondents of the study
Bla3…………….




3.3 research procedure
To complete this task, various methods have been prepared. Bla3…..

_________________________________________________________________

ada seorang sahabat saya mintak tolong saya berkenaan perkara di atas..medium 'blog' itu hanyalah satu contoh..lecturer dia cakap lebh kurang camni..

" using myspace / friendster ( laman sosial ) untuk jual beli barang among another "

medium facebook dah ada orang ambil..jadi dia kena ambil medium lain..then tadi petang tadi dia bagitaw blog dah ada orang ambil jugak..saya agak kecewa di situ..bukannya sebab apa..saya nak tolong dia bukan taknak tolong..tapi kalau bukan blog, saya tak dapat nak tolong banyak..if dia choose myspace, lagilah..saya nak tolong sangat2..buntu2..

saya cuba pikir camni..ape salahnya cuba medium lain yang saya tak pernah buat kan..tapi itu hanyalah untuk menyedapkan hati,menenangkan fikiran yang betul2 takde idea..minggu depan saya dah nak start cari kerja..alhamdulillahla kalau dapat kerja secepat mungkin..kalau bukan medium blog, i'll take more time ..lagi 3 minggu dia dah nak kena hantar thesis dia..takut tak dapat buat sehabis baik untuk tolong dia..plus saya tak berapa nak faham apa yang kena buat sebenarnya..dia pun macam agak kurang faham..dia kurang faham + saya tak faham = susah nak discuss n selesaikan....subhanallah~~~~

dush3...pengsan.............................................................

_ E N D _

No comments:

Post a Comment