:: Syukran Kathir! ^^ ::

Sunday, March 20, 2011

+ daftar KUIS +

assalamualaikum..

seminggu cuti sekolah sudah berakhir..belajar rajin-rajin ye adik-adikku cantik manis bijak pandai..^^

bahawasanya di sini, saya ingin membuat pengumuman..pelajar KUIS jangan lupa daftar ek 11-13 Mei ni..desas desus kata nak seragamkan dengan IPTA lah, kita daftar awallah, itu semua hanyalah humor semata..tak percaya? hah, bolehlah mengechecknya ~ perkataan baru ~ di homepage kuis..^^

sebelum ni ada orang cakap kat saya, kita daftar 20hb April..check balik takwim tadi, takdelah..11-13hb Mei tarikhnya..a month more to go! next sem must be tougher than before..subjek law akan mula memenuhi setiap kepala rongga otak saya sampai pengsan ~ hiperbola semata..keh3 ~ be prepared for that hazirah!

jadi dengan confirmation sebegini, saya buat keputusan, memang saya mahu kerja! nak cari duit! nak sara anak bini.. hahaha..ok2..sebenarnya macamni..saya memang nak cari kerja sebaik cuti sem bermula..26-27hb Mac ni ada MUS..jadi kalau dah kerja sebelum tarikh tu berkemungkinan besar MUS, bye bye je lah..saya tidak mahu ia berlaku..takmahu2! * sambil lempar2 bantal kat dinding dengan penuh perasaan * sebelum tu saya ingat masuk daftar bulan April..jadi kalaulah start kerja 28 Mac pun, sepertinya tidak berbaloilah saya bekerja..amat sekejap ye tuan2 puan2..tak cukup pun nak bagi anak bini makan..* stress! *

tetapi setelah melihat dengan mata yang terbuka luas terang lagikan bersuluh, masuk bulan 5, memang saya akan cari kerja..28 Mac mungkin saya start?ya,ya..teruskan mencari..kerja apa? haha..dunno yet..tolong doakan ek..syukran jazilan ~ ^^

p/s : wondering is he really my destiny? wallahu'alam~

_ E N D _

No comments:

Post a Comment