:: Syukran Kathir! ^^ ::

Wednesday, August 12, 2009

+ v a r i o u s +

assalamualaikum...

at last!hua3...setelah satu setengah bulan aku balik umah kat penang neh....dapat gak mnjejakkan kaki d 'pasar malam'...xla jauh sgt from my house..suasana dia mmg jauh brbeza ngan psr malam kat kuis..n i lyke more yg kat kuis..kebanyakan mende yg ktorang beli tadi,my youngest sis,iyah yg cakap n bayarkan..hoho..jahat punya kakak!!buli adik!tapi,ada la sbbnya k...=)xberniat lgsong nk buli pon..

thanx iera coz backing me..waaa,sdey2!smalam ada sorg tu,'gertak' aku pasal my 2nd sis..but after i told 'sumone' about nabilah la..yg h1n1 tu..pecah gak empangan airmata aku..adhoii~~org dhla tengah rsau sangat2..dia plak p ckp lagu tu plak..lastly dia mntak maaf gak..~maaf diterima...~

then petang td while im on9...shairazi..one of my ex-clsmate tyme asasi,buzz aku kat ym..ayah dia tgh unconscious skrg kat hospital..kn heart attack dlm pukul 5 lbih pagi tadi..if im not mistaken laa...ayah dia xde sjarah heart attack pon sbenarnya..tapi Allah kt kun fayakun,maka jadila...sdih gak aku dengar..ayah kita snrik..dlm keadaan kritikal katanya..katanya lg,dia risau gak dgn kelas2 yg dia xdpt nk attend..kan kuis dh start bkak balik rini..sbr ek shai..hg laki!kuatkan semangat k..jg dri,jgn lpa mkn naa..t hg plak jtoh sakit..sian family hg rsau nnt..ngan ayah hg lg..kita sume doakan ayah shai cepat sedar n semboh k..smoga dia dipnjangkan umo..amin ya rabbal 'alamin....='(

kepada rakan2 yg dh start keje tu,keje leklok nAa~bln ramadan hampir mnjelma...kuatkan smangat ye..

k,la..gtg..kemengantukan udah sih..t8 care sume!

No comments:

Post a Comment