:: Syukran Kathir! ^^ ::

Wednesday, August 19, 2009

+ oh,offer letter! +

assalamualaikum...

kepada sahabat2ku yg smbong dgree pas raya....ampa ade dapat surat dari JPA x?aku ade dpt..mula2 smpai surat tu ingatkan offer letter..sonokla an..tp macam plik gak r sbb nipis..bukak2 rupenya bukan offer letter lorr~~sdikit keciwa d situ..uhuk2~nk taw pasal pe??dia mntak copy ic..then,tadi aku kol kuis ..da number had been given in dat letter already..so,kolla..juz nk taw nak bagi cmne coz aku ade kat penang..yg klakarnya,brape kali talian aku dsambung,tp x smpai2 kat sumone yg ptot lg..then,barula sorg kak ni,bgtaw aku punya kes ni under pndaftran pelajar..datz mean under jpa la..adhoi..dari td org dok ckap..setelah bberapa kali talianku d smbong2 barula sorg laki ni mnjwb..alhamdulillah,btol gak akhirnya..salinan ic tu nanti aku bley anta ikot pos ..salinan ic tu kena anta before 28th ni..

smalam aku bkak gua.com.my..besala tgok crite jelma 2..hehe..pastu trnmpak la plak pasal aiman akademi nasyid..bukakla..ade post sbelum ni aku crite pasal lagu crite cinta terakhir an..aiman nyanyi..so,aiman ni ade album baru..antranya lagu cinta terakhir..ade lg lagu lain..setelah mndengar2,xsume lagu dia yg mnepati taste aku neh~~huhu..aku juz trtarik kat 4 lagu ni..

<HANYA KEPALSUAN>ade mirip2 lagu nasyid unic ke inteam nyanyi tah..lupa dh tajuk dia..
<MENANTI SOLEHAH>dlm lagu ni sore aiman mcm mawi..klau xtaw sapa nyanyi mula2 dgar msti ingat mawi nyanyi..
<PERGI SAAT INDAH>slow jek..tp tetap suke!
<SELALU ADA>aiman feat heliza..besT!

ksimpulannya lagu2 ni best!for me la..coz it suits my taste..terpulangla kat stiap individu k..=)masing2 ade taste snrik ..r8?nway,juz want to share..peace!~=)

jiharkah..sikah..xsmpat nk blajar abes~~rindunya~~lm dh x asah..smoga masih ade pluang untuk aku mmpelajarinya dan mendalaminya pada masa akan datang..minat sgt2..doakan ye..mudah2an..insyaAllah..syukran jazilan ustaz n ustazah yg ajar aku..especially ustazah ni..btol2 bimbing aku tyme aku nk perform utk prsembahan..
- zaman sekolah menengah dahulu kala...rindunya ya Allah -

ramadan kian mghampiri.......xsabar!~=)

~ E N D ~


No comments:

Post a Comment