:: Syukran Kathir! ^^ ::

Tuesday, August 18, 2009

+ sabar +

assalamualaikum..

hurm,ye pia..hg nk taw ape pasal aku lg..im juz staying at home..jd surirumahtangga yg xbertauliah..ahakz~

smalam,penghuni umah yg ade 7 org da brkurang mnjadi 4 org sahaja..sunyi kembali~~tringat hari kames lpas,munir blik umah..aku 'berleter' kat dia ..sedangkan mama ade kat sebelah jek..dengan slumbernya,hazirah memuntahkan leterannya biarpun mama ade d sbelah!..urm,nk taw sbb ape aku berleter??haa,ini yg kita nk taw..huhu..tiapkali dia blik umah,dia akan mmbawa pulang satu muatan beg baju yg bukan sedikit...tapi banyak!klau xggu 'aktviti' kat umah ni xpela..ni x,tyme kite nk basuh baju yg kat umah,tyme tu jugakla dia nk basoh baju dia..mmg makin bertimbonla keje aku...waa,mana la aku xgeram!aku pon pnah dok hostel gak xdela baju kumpul smpai banyak camtu!ala,laki..fhm2la..adhoi!~~hazirah2,ape jnis kakak ntah..ish3...sabar hazirah..sabar tu an sparuh drpd iman...

offer letter bila mau dapat ~~~?sahabat2 seperjuanganku...kalau ade antara ampa dh dapat offer letter tu,tell me keyh~~let me noe....

malam td..wawawa,otakku memang dh berkarat bbenor sudaa...antara tujuan aku menyambung degree lpas raya adalah kerana abah mintak tolong aku jadi 'cegu xbrape nk profesional' for my youngest sis...bulan 9 ni dh upsr..so,mlm td...lyke usual,dia tanya soklan math..aku ske math..tp dah 2 taun xsntuh..mghafal jek kejenya coz my bidang mmg byk mghafal lorr~~no kira2..hehe..dh lama xsntoh,so....mmg agak berkaratla ye..klau nak sental karat dia tu,xtawla nk mngambil masa brape lama..hua3..dasat dowh~salunya iyah tanya dptla aku mnolong ..tp malam tadi..tahla..akhirnya,dapat gak da answer!stelah bberapa lama 'berhempas pulas'..haha..adoi,hazirah..soklan math budak skola rendah pon tataw jawab kaa~~mana A1 math spm you dulu??apa mau jadi ~~aiyok!

haa,ade sumone ask me to help 'dia' buat essay.english aku pon tatawla..hope x innalillah lg lah ye..ki3..

k,la..really got to go..tetapsayangdia~~

No comments:

Post a Comment