:: Syukran Kathir! ^^ ::

Monday, August 24, 2009

+ c o m i n g ! +

assalamualaikum..

salinan ic ku sudah d anta ..mama aku yg tolong poslajukan..thanx mama..=)aku xpos tros kat kuis sbb tkot x trsmpai..sapa2 student kuis,tawla pgurusan depa cmne an..ish3..so,inisiatifnya,aku poslaju under nm ainon mardhiah bt zawawi yg tgah ade kat kuis la ni..nnt dy tolong antakan kat jpa..syukran jazilan ek enon...syg hg!selesai~~utk ex-asasi pgajian islam yg xsmbong bulan 7..ampa msti dh taw pasal 5 baru yg akan dibuka an..lecturer enon gtaw ,nnt kos akan ditawarkan ikot cgpa kita yg lpas..seram sjuk gak aku dgr..xpe2..aku doa smoga kita sume dapat kos yg kita nak..then surat tawaran plak pling lewat smpai sbelum bulan 9..sumbernya aku dapat taw dari khalida..dia yg tanya jpa..kebenarannya?wallahu'alam..juz wait n see k..=)

lm xupdate blog bukannya sbb xsehat ke pe ke..tapi???sumenya angkara 'sim2 castaway'!!hua3..x pnah2 men ps2..ttbe sa2 ari ni,trgrak ati plak nk men lpas iyah bgtaw de game sims!haha..yela,bosan dok umah,xmo la on9 jek..klau aku on9 lelame,kepalaku suke sakit..haa,men ps2 la..xskit pale da..bina rumah,masak2,explore tmpat2,tido...aku ske game ni!hua3..adoi,hazirah oii,xde mende berfaedah ke nak wat??=p

to shairazi saidin..sabar ek shai..takziah utk arwah pakcik saidin yg telah meninggal dunia pd petang 1 ramadan..al-fatihah utk arwah~~

then ,malam tadi..tyme solat isyak jemaah kat surau ..berlaku la satu insiden yg xtaw nak diklasifikasikan cane..boleh plak sorang makcik ni kalih blakang sikit lpas dia 'termelakukan' sumthing to me..tyme solat plak tuh!!ya Allah..yela,aku dok blakang dia..'sumthing' tu ape ek?hahaha,ni yg kita xtaw..=pabes2 solat,terburai ketawa aku..troknya..adhoi,xtahan lorr..lepas tu istighfar pnjang jek aku utk meredakan hati neh..abes doa,ade tazkirah sikit pasal ramadan tros solat tarawih plak..

petang ni familyku balik umah tok..wee~!lm dh xblik sana..nnt ktorang bukak pose kat sana..

k,la..kita dh smpai ke pghujung ..=p

~SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK~

No comments:

Post a Comment