:: Syukran Kathir! ^^ ::

Tuesday, December 13, 2011

+ nasi lemak berfesyen +

assalamualaikum..

baru balik dari kelas . harini kelas satu pagi, satu petang, satu malam. haha. memang agak jauh lah kan gap dia. :P

semalam pergi rumah ustazah wan, my naqibah. ada meeting untuk aqsa syarif kuis. baru nak ditubuhkan di kuis. ^^ masuk2 rumah, ikhwah dah mai ramai. akhawat 2 orang je. tambah ustazah wan dan ustazah umi. time tu rasa nak sorok bawah selimut lepastu kambus lagi dengan selimut bertimbun2 lagi. sangat segan. izzah, umi dan sahabat2 saya yang lain tak dapat hadir atas urusan yang tak dapat dielakkan. meeting berjalan dengan lancar, alhamdulillah. 25hb ni ada meeting 'perdana' melibatkan ajk tertinggi di rumah ustazah wan + sarapan pagi free sekali. haha. ni yang best tu. nampaknya penang, saya balik lewat sikit k. mungkin lepas meeting tu baru pulang ke kampung halaman. ^^

wuu, rindu menggamit sanubari! sedangkan rasa baru 2 minggu lepas jumpa parents tersayang. sabarlah duhai hati.:)

minggu lepas my roommate buat nasi lemak. bisnes kecil-kecilan. ^^ selalunya saya hanya jadi pemerhati dari jauh. tapi minggu lepas angin apa ntah rasa bersemangat tetiba untuk turut serta.


saya tukang bancuh sambal saja sebenarnya. nasi, huda dan kak fuzah yang buat. memandangkan saya memang suka masakan sambal, jadi sambal je lah yang saya mampu turut serta untuk masak, haha. then bungkus membungkus pulak. pun best jugak. macam2 'fesyen peragaan' yang 'dipakai' nasi lemak. hebat! haha.

minggu depan dah minggu balik. macam tak percaya ja. sekejap bebeno ghasenya. haha. sibuk sampai tak sedar masa berlalu dengan pantas. eh, dah bulan 12. nak masuk tahun baru dah. ni bermakna umur saya hampir menginjak ke 22 tahun. wow! * teruja pulak tetiba. haha. awak sihat tak hazirah? haha :p

Aliaa Elmahdy? jum google. ada cerita 'hot'.

_ E N D _

No comments:

Post a Comment