:: Syukran Kathir! ^^ ::

Saturday, April 30, 2011

+ sekijap2 +

assalamualaikum..

sementara masa yang masih berbaki ni, nak tinggal jejak untuk hari ni jap. hehe.

will be off to Ipoh satgi. tengah tunggu budak azan sedap dari surau berhampiran * sebab selalu dia azan. budak lagi tapi memang sedap . semoga besar nanti dia menjadi seorang rijal yang soleh. amin!

ada family meeting kat rumah wak hamzah a.k.a abang 1st abah. then esok ada kenduri kat bagan datoh. rumah cikgu abah masa sekolah dulu.

ok2, masa makin cemburu banyak sangat sungguh dengan saya. shhh, sekijap2. saya nak cakap lagi minggu depan hari ahad saya nak balik KUIS dah! saya ulang lagi sekali, SAYA NAK BALIK KUIS DAH MINGGU DEPAN! pejam celik pejam celik lagi seminggu je nak balik start sem baru dah. aigooo~ result? roommate baru? perkara baru? apa lagi yang baru?



teeeeeet! masa habis! kita sambung lagi di entry akan datang okeyh! tolong doakan perjalanan kami k. rabbuna yusahhil insyaAllah. amin ya rabbal 'alamin~

_ E N D _

No comments:

Post a Comment