:: Syukran Kathir! ^^ ::

Tuesday, February 9, 2010

+ exam +

assalamualaikum...

skarang aku tengah ade kat cc wif my lptop..smbil tggu m'update2 ni,tlis blog jap..

alhamdulillah,keadaan semua sudah semakin pulih..syukur sangat2..ssungguhnya Allah Maha Besar..subhanallah..='(namun aku tidak akan jemu berdoa~~~~~~amin ya rabbal 'alamin..

dah carrymark untuk subjek ict n fiqh ibadat aku tengok..alhamdulillahla kot setakat ni..42/50 utk fiqh n 49/60 utk ict ( byk kurang markah kat kuiz ..insyaAllah final ni lg 40% kena pulun lg..4flat akan cube ku gapai..insyaAllah )..~

exam final kian menghampiri..18hb ni stat smpai 2hb 3 habis..ade 5 subjek jek exam nnt..selang hari2 die alhamdulillahla kire ok la gak..juz ade yg trlbey jauh jarak die..sminggu..lm 'kot'..hoho..lpas selang sminggu tu ade exam subjek arab n bi..waa,arab aku xske...sbb kebanyakan perkataan susa nk fhm..( hazirah pmalas sbnarnya..sedarlah hazirah!! ) since drpd tgktan 4 smpai skrg..f1 smpai f3 suke sbb slalu dpt A..pas naik tgkatan 4 n 5 dh xde dh..=p nsib baek sem 1 n sem 2 jek ade subjek arab ni..~troknya hazirah..tlg jgn mncontohi saya oke!=p~

slamat hari lahir yg ke-20 utk siti nur hasanah johari..!!one of my BFF..also one of senget fc's mmber..ktorang pggil die tkey..neway,bez of luck in everything u do k dear..syg sgt kat hg..

pliz pray for me n my frens keyh 4 diz coming exam..ma'attaufiq wannajah lil imtihan qarib~~insyaAllah...~ alhamdulillah dh abes tasmi' surah kat ust..lega!~

_ E N D _

No comments:

Post a Comment