:: Syukran Kathir! ^^ ::

Tuesday, January 8, 2013

+ I LOVE YOU +


assalamualaikum..

seorang sahabat bagi nasihat di kala aku memerlukan 'kekuatan' itu. 

" Be tough. banyak lagi kerenah manusia kita kena hadapi lepasni. tambah-tambah masa kerja. sabar naa. pengajaran, tu macam mana kita nak tangani mood kita sendiri terhadap perangai orang lain. tau. anggap pengajaran & pelajaran."



belajar. itu yang terbaik. saya akan belajar. walaupun banyak yang pahit kena telan. tapi terima itu sebagai satu wadah untuk kita lebih kuat. ye, saya akan! ujian Allah. 

" Jangan terlalu banyak bersedih, sebab kadang-kadang rasa sedih tu datang dari rasa kurang redha dan ketentuan Allah. sentiasa ingat, ujian tu tanda kasih sayang Allah "
- nasihat seorang sahabat kepada sahabat saya. :")



senyum hazirah. dah puas nangis, bina kekuatan balik okay? :") permudahkanlah ya Allah~



tak dilupakan, selamat hari ulangtahun yang ke-51 my abah! 

" salam. abah, selamat ulangtahun yang ke 51! maafkan kakak atas segala salah dan silap kakak selama kakak hidup. banyak sungguh. ye, kakak belajar dari kesilapan. terima kasih banyak for everything! membesarkan, mendidik semua lah! :) sampai kakak jadi kakak yang sekarang ni. :) kakak akan sentiasa dan terus menjadi anak yang solehah dan terbaik untuk abah mama. walaupun tak dapat jadi sempurna, kakak akan terus mencuba dan mencuba! :) kakak sayang abah sangat2. kakak sentiasa mendoakan kesejahteraan abah dunia dan akhirat. anyway, u're my best dad ever! miss you always. take care! :) "

message delivered.

esok midterm harta. tolong doakan eh. semoga Allah permudahkan urusan kita semua. aminnnn! ^^

* maafla. sejak kebelakangan ni banyak entry sentap. memang dok sentap ja this week. entry2 ni lebih kepada pujukan kepada diri sendiri. di samping dating dengan Dia. :")

_ E N D _

No comments:

Post a Comment