:: Syukran Kathir! ^^ ::

Wednesday, October 10, 2012

+ i just love them so much +



assalamualaikum..

alhamdulillah, masih diberi izin oleh-Nya untuk menulis menaip lagi di sini. :)

saya rasa happy bila dapat tolong sahabat2 saya sehingga mereka tersenyum semula. saya rasa happy bila melihat mereka gembira. saya rasa happy bila mereka appreciate kita walaupun sebesar zarah pun. saya gembira. tak tahu kenapa nak bagitau tetiba macam ni. yang pasti saya sayang sahabat2 saya Lillahi Taala. semoga mereka2 sentiasa berada dalam rahmat Mu ya Allah, aminn. :")

decision has been made. i've become a percussionist back. akan ke KIAS Kelantan 11-14hb ni insyaAllah. :)

paper lagi 2. maqasid dan istinbat yang tinggal. semoga Allah beri kekuatan dan dipermudahkan, amin!~ 



_ E N D _

No comments:

Post a Comment