:: Syukran Kathir! ^^ ::

Sunday, June 24, 2012

+ promo promo! +

 assalamualaikum..

setelah sekian lama tak ber hapdet. akhirnya harini! :p * buat teruk. -_-"

dah 2 minggu nak masuk minggu ketiga saya berada di KUIS. bilik baru dan rumate pun baru yg sangat2 bertenaga. alhamdulillah for all this ya Allah. :')

subjek yang diambil sem ini ialah :
1) istinbat al ahkam min al ayat wa al hadis
2) maqasid syariah
3) fiqh al muamalat II
4) perbankan islam & takaful ( elektif )
5) pentadbiran jenayah syariah
6) undang undang keluarga II

total 6 subjek. mau deanlist sem ni, insyaAllah!~ usaha tangga kejayaan ^^

bukaknya sem baru ni saya terlibat dalam beberapa aktiviti yang akan dilangsungkan dalam masa terdekat. jadi sepertinya agak busy. hati dan jari ni meronta2 nak hapdet blog. namun tak kesampaian. sadis bukan? * ala ala ayat conan. buat terok lagi. 

baru2 ni ada malam pengenalan kelab & persatuan bersama budak2 taaruf( pelajar yg baru mendaftar ). memang pengalaman yg sangat tak boleh lupa malam tu. nebes kemain! dan wakil setiap persatuan kena berjalan dari belakang PKK ( pusat konvensyen ) naik sampai ke pentas. wuu, ramainya adik2 di bawah. sekali sekala merasa kan. :) * motip? :P

meh nak promo sikit. 2 program yang akan berlangsung dalam masa terdekat ni ialah malam pengenalan aqsa syarif KUIS dan EKSTIVAL KUIS yg ke-15.


: jemput datang ramai2 memeriahkan suasana! ramai jemputan yang bertenaga! insyaAllah bermanfaat~ : jom like page ni. :)






: jom like! ^^ :


dan malam pengenalan aqsa syarif KUIS yg baru hendak bangkit. semoga Allah permudahkan urusan kami, amin~ * nebes2. 

minggu ni nak kena present depan barisan MPP untk program yang di handle untuk EKSTIVAL ni. * nebes lagiiiiiii. -_-" ouh, presentation subjek jenayah lagi. ouh, itu .. ouh, ini. * sambil geleng kepala. -_-


_ E N D _

No comments:

Post a Comment