:: Syukran Kathir! ^^ ::

Monday, February 21, 2011

+ JALAN MALAM +

assalamualaikum..

setelah sekian lama merancang nak pegi keluar makan bersama buat kali terakhir, akhirnya pada 19hb bersamaan sabtu lepas, 'cita-cita' kami tercapai jua..destinasi pilihan, syukri tomyam di bandar seri putra jugak..tak jauh pun..dekat2 suda ye dop? asalkan masa dapt diluangkan bersama walaupun setiap hari kat bilik dah pandang2 jeling2 usik2 terburai isi perut semua dah pun..huk3.. memandangkan sem ini adalah sem last bagi siti mariam, dengan pertolongan syaidatul izyanti( yanti, betol ke kita eja nama yanti? =p ), akhirnya 'impian' kami terealisasi..trimas2!

semua bergaya ala2 mak datin ranking paling top di dunia walaupun hanya berasa top dalam diri sendiri, itu sudah memadai..=p walaupun hanya nak bersantap di 'hotel lima bintang'..walaupun walaupun dan walaupun..namun kami tetap ketepikan semua kritikan2 sekeliling asalkan kami menjadi antara yang top di situ..~ OVER ~

hidangan kami adalah nasi putih suci bersih lagi murni diiringi dengan tomyam, daging masak merah ( yanti tak makan ikan ), ikan siakap tiga rasa, kailan ikan masin bukan tawar plus air pilihan masing2 pelbagai warna yang menarik lagi tertarik..hidangan kami bolehlah dikatakan agak ok..order pun tak adalah lama sangat macam nak tunggu janggut tumbuh kat dagu saya.. sesi tangkap men'snap' pic bermula sambil kami menikmati hidangan masing2..alhamdulillah, terisi jua perut yang suda lama menyanyikan lagu versi pop rock..

usai kami bersantap di sana, dessert tetiba menjelma dalam pikiran..lantas salah seorang daripada kami menyatakan hasratnya yang setelah kian lama terpendan sejak seribu tahun akan datang untuk makan eskrem..eskrem mcD ye..persetujuan dicapai dan kami menuju pula ke nilai 3 dengan kelajuan bagi pemandu yang berhemah lagi selamat oleh yanti..

dekat mcD, hanya oreo mcflurry menjadi santapan bagi kami2 yang sememangnya sudah kekenyangan seperti retak menanti belah..gambO2 di snap lagik..pandangan pengunjung sekeliling tidak kami hiraukan sebab terlalu asyik dengan dunia kami sendiri..:P

~ gaya orang tak makan seribu taun..ikan siakap tiga rasa ~

~ hidangan pilihan ~

~ kami berempat sejiwa sehati sekepala sekaki setangan ~

~ kami berlima bersama yanti yg amat banyak menolong..mucho gracias ! ^^ ~

~ P9-713-D..bilik kami berempat ~

~ adegan suap menyuap bukan melalui hidung daripada moyang kepada cicit2nya ~

~ handsome tak kami? ~

Align Center video
~ video sape? sape punya video? ~

dan kami pun pulang dengan selamat di KUIS bumi tercinta..sebelum 'loceng' berdetik pada jam sebelas..korang memang rumate saya yang paling best paling meletop the boom lah! maaf atas segala salah dan silap diri ni..kadang2 mulut cakap lepas dan menyakitkan hati..ampun maaf dipinta daripada diri ini yang jauh di perantauan ~perasan dok luar negara jap :P ~ sayang korang semua sangat2! siti mariam, lepasni kita tak jumpa dah,kita tak jadi rumate sehati sejiwa sekepala dah..hope ct tak lupakan kitorang kat sini k..kalau ct lupa, kitorang terjun bangunan ramai2 ~ giLa ~ take care of yourself k sayang..nanti jangan lupa bagitaw dapat U mana kos apa k..ingat taw! biar jauh di mata namun tetap dekat di hati..janji ~

.U.K.H.U.W.A.H.F.I.L.L.A.H.A.B.A.D.A.N.A.B.A.D.A.

p/s : yanti, nanti kalau dah nak kawen jangan lupa bagitaw naa~


_ E N D _

No comments:

Post a Comment